Skogsberg!

Forum / Övrigt / Off Topic / Skogsberg!

  • Författare
    Inlägg
    • september 20, 2002 kl. 09:48 #8866

      Jodå visst har jag kört den, men inte på vägen och bara på ettan….
      men modellen är fin, vackrare bil får man leta efter

        september 20, 2002 kl. 20:23 #65551

        Då får du trimma lite då

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.