0-100 tider?

Forum / Övrigt / SSR / 0-100 tider?

Forum / Övrigt / SSR / 0-100 tider?

Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • november 26, 2004 at 12:26 #82647

      Bra at vest-sverige har fått med seg bra norsk tv
      Jul i Skomakergata er jo et av høydepunktene…

      Husker at vi iallefall i Oslo fikk SVT1 og 2 (som de vel het den gangen) på kabel-tv tidlig på 80-tallet, og at Go`morron Sverige var en av favorittene den gang.
      Så egentlig mye på svensk film og tv dengang, når det ble for dårlig og kjedelig på vår egen statskanal.
      Jeg tittet vel på bolibompa mens dere tittet på norsk barne-tv

      Forholdene har jo rettet seg opp mye i de siste årene, men svt har lenge vært tidligere ute både med nye konsept og bra kvalitet enn vi har hatt her hjemme…
      Mange bilinteresserte i Norge har fulgt med på Trafikmagasinet i maaange sesonger før Nrk satset noe større på et bilprogram.
      Med noen unntak kan vi vel ikke akkurat hevde å leve opp til svensk filmtradisjon heller

      Men sålenge jeg kan få litt hjelp med Saab-motoren min her i saabklubben selv om jeg kjører Ford så kan jeg leve med det

        november 28, 2004 at 20:43 #82648

        Du “15M RS” vet vel at V4,n passer best i Saaben.
        Det er den første bil motoren satt i var ett tjue talls 96er. Som Ford kjøpte av en Saabforhandler til bruk for å teste V4 i.

        Hvis du kjenner 12M Tore på Kongsberg så har han en original verkstedshåndbok fra Ford (internt) ble bruk for å tilbasse motoren til en bil som i etter tid ble 12M, 15…m.. osv.
        Vi har et bra miljø her i Norge som også trimmer gamle Saaber..

        Jeg er enig at svensk tv er bedre en norsk tv og filmene er også mye bedre.

        Sven Åge Saabgal….
        Den kuleste Fordene er 12M coupè og 20M V6 Xl coupè. Disse er abselutte “mesterverk” byggd av Ford….

      Visar 2 inlägg - 16 till 17 (av 17 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.