4,5,6o 7U – felkod på ACC

Forum Modellspecifika forum 9000 4,5,6o 7U – felkod på ACC

• Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2019-07-07 14:29 av .
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    jepson75
    Deltagare

Halloj! Har en Lancia Thema 8.32 1989, dvs en kusin till SAAB 9000. Vad jag förstått är åtminstone ACC panelen samma som i 9000. Så jag chansar o frågar: Får ut felkoderna 4U, 5U, 6U, 7U på den. Som glad amatör blir jag inte jätteklok på vad exakt felet är. Därför vänder jag mig till er o hoppas på ett svar typ ”tryck på knapp 1 o allt funkar”, men förväntar mig ett svar i stil med ”hördudu…lycka till med att hitta DET felet”.

Men någon liten ledtråd vore åtminstone trevlig att få….i vilken ända jag borde börja

Jesper Hammarstrand, Vänersborg - nostalgiker. Innhavare av en stor samling 70 o 80-talsnostalgi (mestadels leksaker), däribland en 900 Aero -84

• Detta ämne redigerades för 7 månader, 1 vecka sedan av .
    Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng