900 NG

  • Författare
    Inlägg
    • juli 25, 2015 kl. 20:10 #377229

      Jag plockade isär en rostig men i övrigt väl fungerande SAAB 900 NG 1994 för några år sedan för att använda som reservdelsbil. Nu finns ingen rullande 900 i hushållet så alla återstående delar säljes för typ ungefär det någon vill betala. Det finns motor 2.0 130hk, växellåda, lite framvagnsdelar, bensintank, höger framskärm, knappar och relän och lite diverse prylar. Helst hämtas prylarna i Västmanland men jag kan skicka om det ska vara på det viset. Skicka ett PM om det är något du vill att jag ska försöka rota fram.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.