9000 limousin

Forum Modellspecifika forum 9000 9000 limousin

Detta ämne innehåller 4 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-08-25 08:33.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare

filbrun2
    Deltagare

Hej

Nån som minns denna bil?:

Låg på blocket för ett par år sedan med denna bild som annons bild. Är det ett hemmabygge eller byggde Saab några såna här? Nån som känner igen den och vet vart den finns nu? Tycker den är lite häftig..

Den ser lite hemmabyggd ut. Jag har dock fått för mig att det fanns en firma som gjorde riktigt snygga limousiner bla på Saabbilar. Kan vara ute och cykla nu.

aero16v
    Deltagare

Har en bekant som hade en sådan. Samma färg också. Han sålde den för runt 10k på blocket för ett antal år sedan. kan vara den på bilden.
    Det fanns en firma som tillverkade såna. Den som han hade var utrustad med tv och barskåp!

filbrun2
    Deltagare

Ok! jaghar för mig att det inte var så många 1000 lappar dom begärde för den. Jag minns att det stog i annonsen att det var en elektrisk lucka mellan förare och passagerare som gick sänka/höja och att man satt ”längs med” bilen istället för som i en buss. Ingen som har fler bilder på denna eller andra exemplar?

hotrodder
    Deltagare

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng