Hej!
Har en 9000 Intercooler komplett med tryckrör för 900 , Suttit i en 900 Turbo -90.
Prisförslag 500:- eller bud.
//Niklas
-
Detta ämne redigerades för 7 år, 3 månader sedan av
tusse92.
-
Detta ämne redigerades för 6 år, 9 månader sedan av
tusse92.
Hej!
Jag är intresserad. Vet ej hur jag kommer i kontakt med dig, ring mig gärna.
Öved Clasén
070-267 17 37
Hej!
Är väldigt intresserad. Syns böjarna under spoilern fram och behöver något tas bort vid montering?
Mvh
Finns kvar än! Dock än Intercoolern intryckt på mitten (Såg detta vid demonteringen). Dock inget som stör funktionen eller syns när den är monterad i bil!