AC:n tappar kyla

Forum / Modellspecifika forum / 9000 / AC:n tappar kyla

Visar 16 inlägg (av 16 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • juli 1, 2010 kl. 23:04 #159881

      Härligt, nu kyler det som aldrig förr:))
      Det var reläet som var glappt, härligt att det inte var nått dyrt fel, kostade inget, fick ett av en kompis som kunde plocka från jobbet….

    Visar 16 inlägg (av 16 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.