Akut problem 9-3

Forum / Modellspecifika forum / NG9-3 / Akut problem 9-3

  • Författare
    Inlägg
    • februari 28, 2015 kl. 10:35 #26949

      Har ett akut problem på saab 9-3 från -04.

      Bilen har börjar låta konstigt ur motorrummet. Vinande ljud. Låter vid tomgång men låter mer under körning.

      Dessutom har yttertempgivaren börjar visa konstiga temperaturer för det mesta +30 till +45.

      I övrigt visar motortempgivare och annan instrumentering inga avvikelser.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.