Akut problem 9-3
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2015-02-28 10:35 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / NG9-3 / Akut problem 9-3
Har ett akut problem på saab 9-3 från -04.
Bilen har börjar låta konstigt ur motorrummet. Vinande ljud. Låter vid tomgång men låter mer under körning.
Dessutom har yttertempgivaren börjar visa konstiga temperaturer för det mesta +30 till +45.
I övrigt visar motortempgivare och annan instrumentering inga avvikelser.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem