Äntligen har jag köpt mig en 2-färgad 900 Lyx

Forum Modellspecifika forum OG900 Äntligen har jag köpt mig en 2-färgad 900 Lyx

• Detta ämne har 20 svar, 12 deltagare, och uppdaterades senast 2009-10-03 18:36 av .
Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    turboande
    Deltagare

Stod på exakt 8300 mil när jag ställde av den i söndags.

900 Turbo "lyx" -83
    9000 Aero -93
    9-5 Arc -05
    9-5 Vector -08

big oa 95
    Deltagare

Till Turboande! :hype:
    Ojj… Vad tusan… va’ snygg o fin 900, o det var trevligt att se på dina fotobilderna :lecture:, så är det bara att gratulera dig att du har hitta din ”dröm lyxbil”…
    Det är nog sant att man hittar inte :doh: så ofta de 2 olika färg Saab-bilarna på denna modellen. . . Joo… Jag har nog sett sådana 2-färgad Saabbilarna här i Finland, men det är nog länge sedan sist att ”den” körde ”förbi framför min näsan”.. :banghead:

Lycka till o njut att köra med din 900:an.. :racesmile:
    /Big Oa :hammer:

sjuntorpsdaniel
    Deltagare

läste jag 8300mil.

Alltså; 8300mil!

Jag häpnar.

Den är faktiskt finare än den 3-dörrars lyxen som står på muséet i Trollhättan.

Jag antar att du är en av de stoltaste 900-ägarna i landet just nu. Stämmer det?

Det hade jag varit.

Du har verkligen kammat hem ”storvinsten” bland ”lyxarna” i Sverige.

Återigen ett bra exempel på att det kan löna sig att ha is i magen ibland.

håll till godo.

aero16v
    Deltagare

Tog bort hönstrappan!!!???

Den måste ju ha passat perfekt till bakspoilern….och till hela bilen i övrigt för den delen med!

Den måste ju bara på igen.

Grattis till en jättefin bil annars.

bovy
    Deltagare

Hej!
    Grattis till köpet! Den är ju helt underbar. Ser fram emot min provsittning av bilen jag tvingade dig till, vid tillfälle 😉 .
    Ska bli kul att se den live.

Mvh Martin (som också var intresserad men behåller sin 3-dörrars Lyx som är i sämre skick) :jobbar:

Stolt ägare till 1360 kilo kärlek.

turboande
    Deltagare

Big OA 95:
    Tackar!

Daniel:
    Jo stolt är jag, jajemän!
    Den på muséet, hur långt har den gått? Vad är historien bakom den?

Aero16v:
    Nej usch, absolut inte i dagsläget.

Bovy:
    Du kan nog få en provkörning också! (Tackar för tipset på annonsen på 900 klubben, som turboande av någon anledning inte hade kollat på). Tycker jag brukar ha järnkoll på vilka bilar som är tillsalu 🙂

900 Turbo "lyx" -83
    9000 Aero -93
    9-5 Arc -05
    9-5 Vector -08

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng