Använda original br.pump vid överladdning??
- Detta ämne har 6 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2010-02-18 19:19 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
saab åkte med mekanisk pump på sina v4a turbos i rallycross
mvh Åke
Hej Stefan,
här hitta du det, du sakna till ditt turbobygge.
http://forum.snowmobile.se/showthread.php?t=22845&highlight=tryckf%F6rgasare+till+turbo
http://forum.snowmobile.se/showthread.php?t=22845&highlight=tryckf%F6rgasare+till+turbo
Hubbe
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem