Backspärrsproblem

Forum / Modellspecifika forum / NG900/OG9-3 / Backspärrsproblem

  • Författare
    Inlägg
    • mars 9, 2014 kl. 10:38 #24199

      Tändningsnyckeln på min 9-3 -02 går ej att vrida när man har backväxeln i lagd, jag måste ruska på spaken för att lossa ”backspärren” och vrida på nyckeln.
      Tips någon? :sad :hug

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.