Bakhjulslager!!

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 TT / Bakhjulslager!!

  • Författare
    Inlägg
    • april 25, 2007 kl. 11:20 #15929

      Vad är det för bakhjulslager på en 95 -62 är det nån som vet samt storlek på packbox dito.

      MVH
      Roger

        april 25, 2007 kl. 11:49 #105662

        jag har satser för 295 spänn annars.

          april 26, 2007 kl. 18:20 #105709

          Nån måste veta eller????

            april 26, 2007 kl. 20:07 #105718

            ytter 6304, inner 6206 och pbox 40x62x10. har en svag aning om att något av lagren var C3 klassat original men det verkar vara bortrationaliserat i dagens satser.

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.