Bakrutan 4 2006

Detta ämne innehåller 19 svar, har 10 deltagare, och uppdaterades senast av 2007-02-20 13:21.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)
  • Författare

Martin
    Deltagare

Bakrutan är färdigtryckt, och bör komma vilken dag som helst.

Vi hamnade i en mycket olycklig situation, men det håller på att lösa sig. Tack för visat tålamod!

anonymous
    Deltagare

lungt det ! den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge
    vill passa på att tacka alla som jobbar på sin fritid med bakrutan så att vi medlemmar ska ha nåt att läsa =)

mvh Roberth olsson gävle

saab 90 -86
    saab 96 -62
    saab 99 -83

janneh
    Deltagare
    saabmannen wrote:
    lungt det ! den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge
    vill passa på att tacka alla som jobbar på sin fritid med bakrutan så att vi medlemmar ska ha nåt att läsa =)

Instämmer!!

Martin
    Deltagare

Hej alla tålmodiga.

Den första sändningen av Bakrutan har kommit. Jag fick mitt exemplar idag. Det som kommer att dröja ytterligare är Bakrutan till våra nytillkomna medlemmar. Jag beklagar det.

lelle f
    Deltagare

Japp fick den oxå idag …

Vill passa på att tacka Martin för den tid han lagt ner …
    Ger en liten applåd med mycke värme :applause:

Bengt Åkesson
    Deltagare

Jo den har lyckats ta sig ner till rätt sida om Markaryd också!
    Trevlig läsning!

/B

emul
    Moderator

Hur säger man, tack för en trevlig tid Martin, starkt jobbat!

Mitt nummer trillade också ner i brevlådan idag, precis när jag hade handlat, frukostlyxat, druckit kaffe och skulle börja plugga. Behöver jag säga att det blev en kopp kaffe till och lite tidningsläsande först? =)

B-Å, det finns väl inte nåt annat än rätt sida om Markaryd? Och den börjar också en bit ifrån Markaryd.. 😀

martin valentin
    Deltagare

den blev rätt schysst!!
    fina bilder, kul att många är i färg, det förtjänar dessa fordon.

martin valentin
    Deltagare

Förresten Ernie är en kul kille med, trots att han inte är medlem

Martin
    Deltagare

Tack för vackra ord. :blush:
    Nu får ni stå ut med mig ytterligare ett tag, årsmötet är först i mars. Jag hoppas att ni kommer!

Jag vill vara tydlig med att, eftersom tråden ursprungligen handlar om Bakrutan, att det är redaktionen med Mattias Dalesjö i spetsen som svarar för att Bakrutan håller den höga klassen vi har idag.

Mitt bidrag till Bakrutan inskränker sig till ordförandespalten och diverse förmedling av artiklar. Jag tyckte att det var trevligt att få läsa om arbetet med 92:an i senaste numret.

Snyggt jobbat!
    I det här numret av Bakrutan är det en fin blandning av artiklar (nya och gamla) och många färgbilder :applause:
    Jag vet att Mattias är tacksam över att Martin förmedlar diverse material till tidningen plus att vi medlemmar skickar in stora och små artiklar till Bakrutan. Det är ju vi medlemmar som ”bestämmer” hur tjock Bakrutan ska vara, eller?

Som sagt snyggt jobbat!
    Hälsar en som vet hur det är…
    Daniel Gustavsson, redaktör för Sidorutan/ÖSK

Lustgasen
    Moderator

Riktigt intressant med alla träffar och 92bygget 🙂

Det där med medlemssundersökningen låter lovande 🙂

mvh Anton

janneh
    Deltagare

Ursäkta, inte meningen att klaga men är det bara jag som inte fått Bakrutan än eller är det fortfarande dröjsmål?

Martin
    Deltagare

Tyvärr dröjer det ytterligare ett tag innan de sista medlemmarna får sin tidning. Jag återkommer med besked, när det har rett ut sig.

turbonicke
    Deltagare
    Martin wrote:
    Tyvärr dröjer det ytterligare ett tag innan de sista medlemmarna får sin tidning. Jag återkommer med besked, när det har rett ut sig.

Lyfter tråden
    Har ännu inte sett någon tidning. Har Du några nya besked Martin?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 20 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng