Baksäten till 95E 1970

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 Baksäten till 95E 1970

• Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2018-05-03 00:50 av .
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Tage Löfman
    Deltagare

95E (van) var utan baksäten. Jag undrar om det går att montera standard 95 baksäten samt det bakersta extra sätet i dessa?
    Eller är konstruktionen i 95E från början sådan att baksätes infästningarna saknas helt och hållet. Svårt att tro att konstruktionen var en annan på dessa då serierna var väldigt små. Min undran ärr om 95E helt enkelt är en standard 95 men bortmonterade baksäten, och som kan monteras tillbaka utan problem om man råkar hitta en uppsättning gamla 95 baksäten? Är det någon som vet så är jag mycket tacksam för svar. Min tanke är att bygga om 95E till 7-sitsig.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng