Behöver "bockhjälp" i Västerås

Forum / Modellspecifika forum / 92/93 / Behöver "bockhjälp" i Västerås

  • Författare
    Inlägg
    • juni 26, 2012 kl. 18:02 #6056

      Hej

      Behöver hjälp och bocka om ett fäste till ett takräcke som jag köpt, någon i Västeråstrakten som kan hjälpa mig, helst denna vecka?

      Mvh
      Pär, 070-927 25 09

        juni 27, 2012 kl. 09:55 #45213

        Om du menar att böjen ska flyttas upp helt så skulle jag nog vilja säga att det är väldigt svårt…………Man kan liksom inte utan vidare göra det rakt och böja det på nytt igen. Tror mer det handlar om att du får förlänga benet så att säga.

          augusti 5, 2012 kl. 13:09 #46257

          Blev en annan lösning 🙂

          /Pär

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.