Besiktningstråden!

Forum / Övrigt / Allmänt / Besiktningstråden!

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • december 11, 2008 kl. 13:43 #131716

      Sätt inte dit biltemas packsats…. Köp utav Stefan i stället fungerar kanon.

      De kanske inte efterdrog insugningsröret? Väldigt vanligt att folk glömmer det.

      Jag känner igen den där hatkärleken till V4…..

      /Fredrik

        december 11, 2008 kl. 18:39 #131730

        hur kan beläggen vara slitna om bilen inte använts?????????

          december 11, 2008 kl. 18:40 #131731

          gällande V4 är det oftast insugspackningen som spökar under förutsättning att du monterat rätt toppackning

        Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.