Bilder från Gistad

  • Författare
    Inlägg
    • september 9, 2002 kl. 11:31 #8833

      Hej alla!
      Nu finns det bilder från Gistadsmarknaden på Östgöta Saabklubbs hemsida.

      http://www.autosite.se/ostgotsaab

      Hälsningar
      Roger Forssén för Östgöta Saabklubb.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.