Bilder från Helgasjörallyt, Växjö 2011

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Bilder från Helgasjörallyt, Växjö 2011

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-08-30 20:33.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare

anders bodin
    Deltagare

I söndags var jag och ena grabben i Växjö (grannkommunen) och åkte Helgasjörallyt. Det var första gången vi var med på ett sådant arrangemang med vår gamle ”August”. August är en Saab 99 1970 i ett nästan orört originalskick. Jag trodde folk skulle titta snett på vår ”svenssonbil” med sliten lack. Det visade sig bli tvärt om. Flera kom fram och berömde skicket/patinan och tyckte det var roligt att se en Saab 99:a. De är tydligen inte så vanliga på sådana här träffar.

Annars var det mycket engelskt och Mercedes. Plus ett ganska stort antal T-Ford.

Hur som helst var det en väldigt rolig dag som jag kan rekommendera till kommande år.

Här finns lite bilder https://picasaweb.google.com/116392353559786558011 Där finns även en del bilder från i maj när vi var nere i Italien och tittade på Mille Miglia…på tal om träffar och veteranbilsrally 😀

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng