Borrmall till lilla vingen

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Borrmall till lilla vingen

  • Författare
    Inlägg
    • juni 19, 2026 kl. 12:13 #529257

      Hej!
      Hade tänkt montera den mindre vingen på min 900 och letar efter borrmall, eller tips på hur jag borrar korrekt. 🙂 Mallen verkar inte finnas att köpa från reservdelslagret längre?

      Tack!
      Mvh Malte

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.