Brainstorming hos SAAB-Skånia

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Brainstorming hos SAAB-Skånia

  • Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2002-09-03 19:52 av Anonym.
  • Författare
    Inlägg
    • Anonym
      september 3, 2002 kl. 19:52 #8810

      Välkomna till ovanstående möte söndagen den 22 sept kl. 13.00 hos mig i Gryttinge.

      Ha goda ideer om vad vi ska göra det nästa året.
      Vi utvärderar också året som gått.
      Det bjuds på fika så anmäl dig till mig om du kommer, senast den 20 sept.
      Väl mött Ulf , ordf. i SAAB-Skånia.

      0413 722 24 sonettscape@telia.com

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.