Brainstorming hos SAAB-Skånia
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2002-09-03 19:52 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Brainstorming hos SAAB-Skånia
Välkomna till ovanstående möte söndagen den 22 sept kl. 13.00 hos mig i Gryttinge.
Ha goda ideer om vad vi ska göra det nästa året.
Vi utvärderar också året som gått.
Det bjuds på fika så anmäl dig till mig om du kommer, senast den 20 sept.
Väl mött Ulf , ordf. i SAAB-Skånia.
0413 722 24 sonettscape@telia.com
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem