Breddade plåtfälgar
- Detta ämne har 6 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2012-06-18 16:02 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Breddade plåtfälgar
Hej!
Ska hämta min första saab og900 i september. Men har lite planer för den så tänkte kolla om någon här har bild på en OG med breddade plåtfälgar?
Har aldrig sett någon IRL heller tyvärr. Kan väl bero på att det flesta som kör med breddade fälgar är ungdomar. Och det är inte många ungdomar som kör saab. I alla fall inte OG
Googlade lite. Hittade ingen bild med fälgar på bilen men hittade bild på bara fälgar i alla fall 🙂

@joH900 wrote:
Fann bilen jag tänkte på igår på garaget nu
http://www.garaget.org/?car=146573&image=1670628
MVH
Tack för länken. Det var ju riktigt snyggt
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem