Breddade plåtfälgar

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Breddade plåtfälgar

  • Författare
    Inlägg
    • juni 17, 2012 kl. 17:54 #25878

      Hej!

      Ska hämta min första saab og900 i september. Men har lite planer för den så tänkte kolla om någon här har bild på en OG med breddade plåtfälgar?

        juni 17, 2012 kl. 19:39 #191415

        Intresserad av samma sak, men aldrig sett någon åtminstone på detta forum som breddat plåtisar…

          juni 17, 2012 kl. 20:05 #191417

          Har aldrig sett någon IRL heller tyvärr. Kan väl bero på att det flesta som kör med breddade fälgar är ungdomar. Och det är inte många ungdomar som kör saab. I alla fall inte OG

            juni 17, 2012 kl. 21:59 #191421

            Det har funnits en mörkblå 5-dörrars 900 på Garaget med vita breddade plåtfälgar. Finner den inte just nu dock… Nu sitter det nog 17″ vita alufälgar på tror jag.

            MVH

              juni 18, 2012 kl. 07:00 #191423

              Googlade lite. Hittade ingen bild med fälgar på bilen men hittade bild på bara fälgar i alla fall 🙂

                juni 18, 2012 kl. 15:59 #191431

                Fann bilen jag tänkte på igår på garaget nu

                http://www.garaget.org/?car=146573&image=1670628

                MVH

                  juni 18, 2012 kl. 16:02 #191432

                  @joH900 wrote:

                  Fann bilen jag tänkte på igår på garaget nu

                  http://www.garaget.org/?car=146573&image=1670628

                  MVH

                  Tack för länken. Det var ju riktigt snyggt

                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.