broms problem saab 900

Forum Modellspecifika forum OG900 broms problem saab 900

Detta ämne innehåller 3 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-10-14 16:19.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

saab95racing
    Deltagare

har fått ett litet problem med bromsarna på min 900 turbo!
    dagen innan bes, fick jag den lysande iden att byta bromsvätskan i hela systemet inkl. kopplingen! :banghead: detta gick utmärkt MEN bromsarna tar först på andra pumpet, bromsarna är ordentligt luftade och jag har provat att byta huvudcylindern till 3 olika men nu sitter det en ny bromsservo och huvudcylinder men detta har varit utan resultat, kopplingen funkar kanon nu… bättre en innan! :doooooohh: kan tilläggas att alla slangarna är bytta och kollade och dom får inga bubblor på sig! :sick: :nono:

Vad kan detta vara???? :confused: :confused: :confused: :confused:

stefan
    Deltagare

det låter ju ändå som luft nånstans…….

saab95racing
    Deltagare

har luftar flera ggr! men finns det något ställe som det kan hänga upp sig på något vis?

b-motor
    Deltagare

Hej

Prova och höj upp bakänden under en natt och lufta sedan, detta kan hjälpa.

Mvh Daniel

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng