bromsar

  • Författare
    Inlägg
    • maj 4, 2010 kl. 19:54 #22136

      har någon tips hur om fel?vänster frambroms ligger på fast jag bytt bromsslangar,utbytesok och huvudbromscylinder till min v4 71:a

        maj 4, 2010 kl. 20:19 #157575

        ja då lär du väl börja utesluta fel? Lossa rörnipplar och testa dig fram var det inte lossar när du släpper ut lite vätska

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.