Brostugan

Forum / Övrigt / SSR / Brostugan

  • Författare
    Inlägg
    • april 6, 2006 kl. 18:32 #14046

      Nu är Brostugan i Stockholm igång igen!

      Vi ses varje tisdag efter kl. 18, fikar och pratar mycket… Saab.
      Under april har de öppet till 20.00 och fr.o.m maj till 22.00.
      För karta se Saabklubbens träffsida.

      Har Du inte fått igång gammel-Saaben än?
      Det gör inget kom ändå!

      Väl mött Gerda

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.