Defrost i bakvindu virker ikke

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Defrost i bakvindu virker ikke

  • Författare
    Inlägg
    • mars 1, 2015 kl. 14:50 #26606

      Heisann.

      Da har jeg målt og det er spenning over rutenettet i saaben og det går strøm gjennom nettet. Men når jeg trykker inn defrostknappen så lyser den ikke og det er ikke strøm ved ruta.

      Jeg har bytta sikring, selv om den gamle var hel, og det hadde ikke noe å si.

      Er det noen av de andre releene jeg kan bytte med for å se om det kan være releet som er ødelagt? Er f. eks releene over styreenheten like?

      Hvilke andre ting kan man sjekke for å fikse defrost?

      Jeg har ikke lys i knapp eller dash.

      Mvh Håkon

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.