Diverse delar 99/900/9000

Forum Sälj/Köp Delar, säljes Diverse delar 99/900/9000

• Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2019-10-23 00:03 av .
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare

Rensar av mitt förråd inför kommande säsong. Det består av en hel del delar som både kan skickas och lär hämtas på plats.

Saab 99 delar

99 Turbo mätare, lite blekt men fullt fungerande.
    1000kr

99 Turbo tryckrör med turbologga
    500kr

99 Turbo 3D CC Oxblod dörrsidor i mycket gott skick med hela fack.
    1500kr, eller bud hämtas på plats.

Saab 900OG

Baklucka CC rostfri
    500kr

Instrumentering Turbo/APC från min Aero -85, Saknar lampor och ledningsnätet på vänster sida.
    500kr eller bud

Turbo Grill trubbnos Grå för Amerikanska fronten, större sidohål för amerikanska sargerna, eller om det är samma! Låter jag vara osagt men är köpt från usa med sargar.
    300kr

Instrumentpanel för elspeglar 900OG -85 med krom runt, dock något bortsliten på höger. Skitig men hel runt och limning!
    350kr

Från Saab 9000 CS Aero

SAAB Original taklucke vindavvisare med hårdvara och list i mycket gott skick
    800kr

Original orange blinkers med backljus i mycket fint skick.
    800kr

Växellåda GM75701 (45) låda med powerflex bussningar i mycket gott skick. Köptes tidigare som reserv för min 9000 Aero -93
    BUD på den och hämtas på plats.

Allt finns i järbo, sandvikens kommun.

Tel: 0704399968
    Mvh, Emil

Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng