dragkrok

  • Författare
    Inlägg
    • augusti 9, 2017 kl. 09:56 #433580

      har en 9-3 2007 tdi SC som jag skall montera drag på stämmer det att man kan ta ifrån en 2008 och att det passar

        augusti 9, 2017 kl. 14:59 #433582

        Det ska vara samma krok från 2005 och framåt så den ska passa.
        När jag monterade behövde det även en data modul för köper du en unversalsats så kan det bli problem så kolla på SAAB efter original koppling sats, satsa på 13 polig kontakt
        Sist jag tittade var den billigast där. Annars är det lätta att sätta dit en dragkrok lite sågning bakre stötfångare kommer du nog behöva göra

        Saab 9-3 ttid4 2011 samt NG900 Cab 1995 V6

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.