dragkrok
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2017-08-09 14:59 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / NG9-3 / dragkrok
Det ska vara samma krok från 2005 och framåt så den ska passa.
När jag monterade behövde det även en data modul för köper du en unversalsats så kan det bli problem så kolla på SAAB efter original koppling sats, satsa på 13 polig kontakt
Sist jag tittade var den billigast där. Annars är det lätta att sätta dit en dragkrok lite sågning bakre stötfångare kommer du nog behöva göra
Saab 9-3 ttid4 2011 samt NG900 Cab 1995 V6
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem