Eftermontera AC SAAB 900 OG -88

Forum Modellspecifika forum OG900 Eftermontera AC SAAB 900 OG -88

• Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2019-02-08 21:04 av .
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Toorner93
    Deltagare

Hej! Har en SAAB 900 OG -88. Funderar på att skaffa AC i den. Men finns alla kablar redan och vad behöver jag för delar för detta ändamål? Tack på förhand!

Thomas Nygren
    Deltagare

de ska finnas fördraget, gjorde de på tidigare modeller i alla fall.Gjorde en sådan operation på en 85:ans 900i för herrans många år sedan.

falko.vogler
    Deltagare

jo det gar att eftermontera. Jag har gjort det pa en 900i 8V. Det är enklare att hitta delarna til 16V. Jag fick bygga hallaren till att spänna remmen själv. Sen kann det vara lite struligt att sätta dit alla kablar.

Här visas det vilka delar som behövs.
    http://www.forum-auto.de/information/klimaanlage-nachr-sten-beim-saab-900#overlay-context=information/saab-technik-tipps

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng