Elektrosett til tilhenger og oljemåling av girkasse

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Elektrosett til tilhenger og oljemåling av girkasse

  • Författare
    Inlägg
    • november 17, 2013 kl. 13:46 #26328

      Heisann og takk for et kjempeforum.

      1) Jeg skal feste strømtilkobling til et tilhengerfeste jeg har satt på og lurte på hvordan man går fram.
      Planen min var å koble meg på ledningene mellom de to baklysene og trekke kabelen gjennom luftehullet. Jeg tenkte å kanskje skjære gummien litt mer opp.

      2) Jeg hadde bilen min på EU-godkjenning og fikk feil på bærekule, avgasser (CO / lambda) og motorlekkasje.
      Jeg har skifta bærekula i går og tenkte egentlig bare å tørke av motoren før etterkontroll. Jeg tror det bare er svetting. Allikevel kunne jeg tenkt meg å se hvordan det er med olja i girkassa.
      Jeg fant pinen nedenfor motorblokka, men forstår ikke helt hvordan man skal lese av oljenivået med den.
      Angående avgasser så tenkte jeg å bytte tempgivaren. Jeg har bytta lambda i sommer og tenkte å bytte tempgivaren nå. Jeg har også en lmm liggende. Jeg har en CE lampe som lyser av og til og har ikke funnet noen lekkasjer.

      Mvh Håkon

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.