Spelar det nån större roll vilken typ av konding man köper till tändsystemet?
Om det gör det så kanske nån vet vad det ska vara för värden på en som ska sitta på en V4 från -73 ?
Hittade på biltema för gamla 900 och 99, fungerar dom?
det kan vara små skillnader på dem men i huvudsak är det ju infästningar och kablar som skiljer. Är det inte lättare att köpa en korrekt då?
hehe man har blivit snål på slutet!
Dom kostade typ 170kr på mekonomen istället för typ 30kr på biltema så det var därför jag undrade.
Tack för svaret
Vi får se hur jag gör..
Med den prisskillnaden skulle jag köpa rätt modell från Stefan och bespara mig en massa monteringsbekymmer