En fråga om kondingar!

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / En fråga om kondingar!

  • Författare
    Inlägg
    • oktober 28, 2009 kl. 14:22 #21000

      Spelar det nån större roll vilken typ av konding man köper till tändsystemet?
      Om det gör det så kanske nån vet vad det ska vara för värden på en som ska sitta på en V4 från -73 ?
      Hittade på biltema för gamla 900 och 99, fungerar dom?

        oktober 28, 2009 kl. 20:03 #147250

        det kan vara små skillnader på dem men i huvudsak är det ju infästningar och kablar som skiljer. Är det inte lättare att köpa en korrekt då?

          oktober 29, 2009 kl. 00:39 #147268

          hehe man har blivit snål på slutet!
          Dom kostade typ 170kr på mekonomen istället för typ 30kr på biltema så det var därför jag undrade.
          Tack för svaret
          Vi får se hur jag gör..

            oktober 29, 2009 kl. 06:45 #147269

            Med den prisskillnaden skulle jag köpa rätt modell från Stefan och bespara mig en massa monteringsbekymmer

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.