Ev. försäljning av min OG-900 cab

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Ev. försäljning av min OG-900 cab

• Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2016-08-24 10:22 av .
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    The Griffin
    Deltagare

Saab-vänner,
    Första husvagnssemestern med familjen gav mersmak och barnen är sugna på en egen husvagn nu 😣 😰
    Så funderingarna går runt att sälja min 900 T16 cab -1990. Det tar emot nåt grymt, och det är inte ens säkert att jag klarar av att sälja den… men finns det någon i klubben med intresse så kanske det blir så ändå? Vill inte sälja utomlands.

Finns mängder av bilder och dokumentation.

Mvh/
    Daniel

20160319_101504

Bilagor:
    j-eklund
    Deltagare

ca pris?

The Griffin
    Deltagare

Hej! Ja inte i trakterna av 350 000:- som det begärs i vissa annonser på Blocket… och visserligen förblir dessa osålda. Men kanske runt 90 000:- nånstans för en fin originalare med bytt manuell låda och ny suflett, massor bilder och dokumentation. Blev fotograferad och omskriven i Klassiska bilar nr. 7 2015.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng