Extraljufästen SAAB V4 1971

Forum Övrigt SSR Extraljufästen SAAB V4 1971

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2007-04-21 21:36.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

anonymous
    Deltagare

”SAAB-V4-GTI-á-la-1971” Projektet rullar på. Motorn närmar sig klar. Nu är det dags för attributen. Tänkte montera 2-3 st tidstypiska, inte väldigt stora Marchal lampor fram men vet inte riktigt hur. Hörde av en SAAB vän att det finns särskilda hållare för det. Någon som har till salu eller vet hur man tillverkar och monterar sådana? Är det något annat jag bör tänka på med en sådan montering. Tror mig vilja ha dem så tight och nära fronten som möjligt. Alltså inte framför utan snarare snett ovanför kofångaren, s.a.s… Tack för svar/hjälp 😀

jorgen
    Deltagare

Saab-vännen tror att jag en gång hade fästen som hett ”ROBO” som var eloxerad plattjärn med hål som var lite böjda och vickade. Säker på att någon här på forumet har ett par liggande. jag skall titta i mitt lager i Linköping nästa vecka. Har ett svagt minne….

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng