Få upp huven på 9000 -94
- Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2012-01-08 17:55 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 9000 / Få upp huven på 9000 -94
Hej!
Vajern har gått av(?) till min huv så det framifrån sett vänstra låset släpper inte när man drar.
Hur får jag upp huven?
TPF/Dennis
Ifall någon annan har samma problem:
Surrade med en saabkännare nu, han sade att man brukar kunna få in en mejsel att pilla upp med i glipan, vajern mellan låsen kan man ersätta med valfri vajer i lagom tjocklek.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem