Familjerally Södra Sandby 15/8

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Familjerally Södra Sandby 15/8

Detta ämne innehåller 2 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-08-12 16:09.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

mattias e
    Deltagare

Kom att tänka på den inbjudan som delades ut i Tydinge för två veckor sedan samt som också dök upp i brevlådan här i Sjöbo för en vecka sedan.

Det anordnas ett familjerally bland slott & herresäten, en runda på ca 6 mil på småvägar samt att tillgång till grill alternativt att köpa färdiggrillat finns i målet.

Kostand 50:- per fordon och samling vid pumpen OK/Q8 S. Sandby 10.30-12

mattias e
    Deltagare

Själv kommer jag att delta, men troligtvis i min 142:a -74 då frun inte var pigg på idéen att vi tar två bilar. Får inte in någon bilbarnstol bak i saaben så den går bort för aktiviteter för hela familjen om vi inte tar två bilar.

hubbe
    Deltagare

Hej,

var hitta jag informationer ang. Saabfestival 2011 i Finnland ?

Mvh. Hubbe

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng