Film från Saabfestivalen 2005??

Forum Övrigt Allmänt Film från Saabfestivalen 2005??

• Detta ämne har 6 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2006-02-25 22:09 av .
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    saabturbo
    Deltagare

Det pratades brett om att ett företag filmade en hel del från ”eventet”…
    Någon som vet om det hela runnit ut i sanden??

Bengt Åkesson
    Deltagare

Per Lundkvists film har funnits ute ett antal månader. Klart sevärd!

Se detta inlägg på anslagstavlan

Saab har väl också något på gång men när den är klar vete gudarna…

/B

saabturbo
    Deltagare

Jo Bengt jag känner till den, men eftersom tyngdpunkten enligt filmskaparen själv-
    ligger på 2-takt & V4 vilket inte är mitt direkta intresse-område
    så hoppades jag på en mer övergripande film, vilket också ett film-team
    borde ha resurser till att skapa?

Det har ju gått 8 månader sedan Festivalen så man undrar ju var matrialet tog vägen?…

Bengt Åkesson
    Deltagare

Jag tycker nog att Pers film är rätt så övergripande men smaken är som baken….

/B

gindemo
    Deltagare

Skulle vilja se en film med Saab Performance Team´s uppträdande på Kinnekulle.
    Har inte sett att det finns någon sådan ute ännu, eller?

per lundkvist
    Deltagare

Vad jag förstått saknar Jonas en video som ingående presenterar alla vinnande bilarna. Tyvärr gör sig bilar som står still och blir putsade bäst i tryckt form, en slutsats som vilket filmteam som helst kan dra oberoende av resurser.

Bland vinnande bilar syns dock 2-T och V4 men även en 99 Turbo. På banan är det god täckning av alla modeller i stereoljud.

Kanske dags att ta några varv på banan till nästa gång. Saabar är trots allt kända för sitt sätt att röra sig och låta inte minst vad det gäller Turbo något som absolut framgår av videon.

hälsar Per Lundkvist

per lundkvist
    Deltagare

PS
    Det finns bilder med från uppvisningen av Saab Performance Team, men alla 30 minuterna handlar inte om dom.
    PL

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng