Fin 900 Turbo eller EMS

Forum Sälj/Köp Bilar, köpes Fin 900 Turbo eller EMS

Detta ämne innehåller 3 svar, har 4 deltagare, och uppdaterades senast av 2016-01-01 12:08.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

jean
    Deltagare

Söker en bra och körklar 900 Turbo eller EMS. Årsmodell inte så viktigt men ju äldre desto bättre får jag nog ändå säga…!

Lite småfix är OK men en så fin bil som möjligt vore bra. Givetvis är jag beredd att betala för skicket!

saabuffe
    Deltagare

har en og 900-83 renoverad och körklar pris 29000 året ut då jag är dålig på data ser jag hällst att du ringer 0706695804 om intresse finns

fredrike
    Deltagare

Hej

Jag har en 5 dörrars t8 -85 som jag funderar på att sälja. Nybesiktad så den går till sista december 2017. Dock finns det skavanker på den. Inte mycket rost men nån skärmkant har litegrann och nertill på dörrarna är det som vanligt lite rost. Förardörren behöver lagas och lackas om alternativt bytas. Elhissar runt om men bara en som går bra.. Kan fixa fler bilder om det är intressant.

/Fredrik

Bilagor:

borttagen

• Det här svaret redigerades 2 år, 1 månad sedan av .
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng