saab försäkringar betalar 20% mer än marknadsvärdet om dom behöver lösa in bilen. alltså tex bilen värd 10000 dom betalar ut 12000. så det är något att ta med i beräkningarna.
Ok, dags att låta värdera bilen alltså.
Det är i vilket fall som helst billigare att helförsäkra bilen i Trygg Hansa än att bara ha trafikförsäkring hos Saab Försäkring, vilket jag haft tidigare.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem