Försäkring

Forum / Övrigt / Allmänt / Försäkring

Visar 3 inlägg - 31 till 33 (av 33 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • februari 16, 2009 kl. 18:20 #135613
      soulmannen wrote:
      ojoj det var inte lite skillnad det även om du får 20% mer i inlösningssumma så är det på tok för mycket.

      Det där var nytt för mig, hur fungerar det?

        februari 16, 2009 kl. 18:24 #135615

        saab försäkringar betalar 20% mer än marknadsvärdet om dom behöver lösa in bilen. alltså tex bilen värd 10000 dom betalar ut 12000. så det är något att ta med i beräkningarna.

          februari 16, 2009 kl. 18:43 #135619
          soulmannen wrote:
          saab försäkringar betalar 20% mer än marknadsvärdet om dom behöver lösa in bilen. alltså tex bilen värd 10000 dom betalar ut 12000. så det är något att ta med i beräkningarna.

          Ok, dags att låta värdera bilen alltså.

          Det är i vilket fall som helst billigare att helförsäkra bilen i Trygg Hansa än att bara ha trafikförsäkring hos Saab Försäkring, vilket jag haft tidigare.

        Visar 3 inlägg - 31 till 33 (av 33 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.