Garagerens og900 aero och 99

Forum Sälj/Köp Delar, säljes Garagerens og900 aero och 99

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2017-11-29 14:18.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

99aero
    Deltagare

Nu ska allt bort.
    En polare krockade en suuuperfin 900 aero-91 🙁 som jag sedan slaktade till min 99T16.
    Har diverse styrenheter och elmotorer från den bilen samt lite annat som ska bort snarast.
    4st ABS hjulgivare i fint skick, C-lås motorer, torkarmotor till baklucka, el motor till taklucka, 2st kompletta fördelare, div reläer och ett helt elsystem + mycket annat.
    1st Bosch Jetronic styrenhet till 2,1 motorn, motorstyrenhet till Lucas, ABS styrenhet, DI tändstyrenhet från en 9000CD-88.
    Sen ligger det oanvänd omslipad trimkam till en B-motor och skräpar. Ingen data på kammen men den var en gång tänkt att gå folkrace.
    1st ny ytterplåt vä till en 2dr 99-900 (ytrost).
    Plåt, trimkam och styrenheter tar jag tacksamt en mindre slant för, i övrigt så bortskänkes det.
    Ring då jag inte kollar svar på forumet särskilt ofta. Finns strax utanför Lerum, Göteborg
    Mvh
    Patrik Tel 070-5531744

Peder Andersen
    Deltagare

Du råkar inte ha kvar innertaket från 900 aeron?Jag behöver innertak till en 3-dörrars med taklucka. Även om tyget släppt så behöver jag en stomme.

MVH Peder Andersen

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng