Gävleträffen, 25:e Juli 2010!

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Gävleträffen, 25:e Juli 2010!

• Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2010-07-23 14:50 av .
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    mrdanger
    Deltagare

Hej alla!

Vi tänker hålla en sommarträff i Gävle i samma anda som föregående år. En ”familjeträff” där vi samlas, fikar, knep & knåpar och umgås. Vi försöker också få företag i trakten att ställa upp med montrar med prylar och/eller bilar. Träffen arrangeras alltså inte av STCS, men väl av några av STCS medlemmar…

Träffen riktar sig till alla som har nån form av intresse för Saab. Ung som gammal både ägare och bil. Ta gärna med familjen och kom och spela minigolf, bada, fika, gå tipsrunda coh framförallt snacka Saab!

Dessvärre har tiden sprungit ifrån oss vad gäller att få ut info, så jag lägger ut detta inlägg och tipsar om att all info om tider, mat m.m. kommer dyka upp på vår ”hemsida”. Just nu finns bara info om fjolårets träff, men all info kommer inom kort. Håll utkik på länken nedan!

Men det kommer gå sedvanligt till, att vi möts upp på Eriksson Bilteam i Gävle för att sedan åka gemensamt genom ”stan” ut till engeltofta.
    Men som sagt, mera info/tider kommer upp framöver..

Datum och plats är iallafall spikat och klart: Söndagen den 25 juli 2010 på Engeltofta, som är en av Gävles vackraste ställen.

Länk till Engeltofta: http://www.engeltofta.se/
    Länk till vår infosida: http://www.mcgilljam.com/saabtraffen/

Har ni några frågor så tveka inte att skicka i väg ett mail till mig:
    danne.anderson@hotmail.com

Varmt välkomna!

mrdanger
    Deltagare

Hemsidan är nu uppdaterad.

Vi samlas iaf 11.30 vid Eriksson Bilteam (saab) i Gävle.

Hoppas det dyker upp en hel del klassiker att få kika på.. =)

elvis
    Deltagare

kommer med den gula turbon om jag hinner byta den läckande bränsleslangen under bilen.
    Annars blir det orginal turbon.

micke1987
    Deltagare

Jag kommer om jag hinner byta motor på min 96a -73 =D

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng