Gistadmarknaden!!

  • Författare
    Inlägg
    • september 1, 2002 kl. 18:01 #8803

      Ett tack till Östgöta Saabklubb för en fint arrangerad Saabmarknad. Solen sken, det blåste ”lagom” och mycket fanns att beskåda och köpa. Bra jobbat!

      Det blev inte köpt så mycket för min egen del, men däremot blev det flera trevliga pratstunder med Saabentusiaster.

      Jag tog lite bilder som du hittar här;
      http://www.saabklubben.com/arkiv/gistad/gistad.shtml

        september 2, 2002 kl. 23:00 #65197

        Tack alla ni som kom på Gistadmarknaden! Vi i ÖSK känner oss nöjda både med arrangemanget och vädret. Hoppas alla som funderat på om det var värt att åka fann att det var så och gjorde fynd. Jag uppskattar att det var en bit över 600 personer där (rekord som vanligt!?) och de jag snackade med var nöjda. Vi ses väl där nästa år igen förmodar jag!

        Erik i Östersund, hur blev det, kom du dit? Annars måste du komma nästa år. Någon kom från Hudiksvall, åk i så fall med honom nästa gång om ni kan passa ihop det med varandra.

        Magnus Lindberg
        Ordf. ÖSK

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.