grillkväll nu på lördag
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2011-04-26 17:41 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / grillkväll nu på lördag
hej saab ägare
nu har jag tänkt på lördag ska vi har en gårdsfest dom som kör saab bilar får komma
kommer att bli grillning
ta med er vad ni vill grilla för något å drickbart el vad ni vill ha
ni kan anmäla här på forumet el via pm till mej
tid 16:00 hade jag tänkt att det skulle bli
feste kommer att vara i målilla
mvh areot16
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem