grillkväll nu på lördag

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / grillkväll nu på lördag

  • Författare
    Inlägg
    • april 26, 2011 kl. 17:41 #25276

      hej saab ägare

      nu har jag tänkt på lördag ska vi har en gårdsfest dom som kör saab bilar får komma

      kommer att bli grillning
      ta med er vad ni vill grilla för något å drickbart el vad ni vill ha

      ni kan anmäla här på forumet el via pm till mej

      tid 16:00 hade jag tänkt att det skulle bli
      feste kommer att vara i målilla

      mvh areot16

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.