Häng med………….
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2002-08-14 20:16 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Häng med………….
………..på våran traditionella Åboresa!
Fredagen den 27 september 20.10 avgår båten från Silja Lines terminal i Värtahamnen.
Resan kostar 500kr/person och i det ingår sovplats i 4-bädds B-hytt, middag med så mycket mat du orkar äta och så mycket öl och vin som du orkar dricka! Dansband/Disco på fredagen ingår också samt ett mycket trevligt sällskap.
Gamla traditionella regler tillåter tyvärr endast manliga deltagare på denna resa(OBS!!!! Gäller endast detta sällskap!) Det börjar bli bråttom med anmälningen(Jag är sen eftersom mitt bredband inte har funkat på över en månad) Jag måste ha dina 500kr senast den 26:e augusti i min hand! Så antingen betalar du resan direkt till mig eller sätter in pengarna på mitt pg 124 58 20-4 NU!!!
Betalning kan även ske till Fredrik Ekendahl.
Betalning=anmälning först till kvarn……
Antalet platser är begränsade.
Välkommen
Anders Dahl 070-681 97 28
Klart jag ska me! Men det visste du ju redan, tänkte bara bryta isen för detta inlägg så att fler vågar anmäla sig!
Vi ses under bordet!
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem