Haninge Classics, Stockholm 8onde juni – är anmäld
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2008-05-07 18:59 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hej!
Tänkte visa upp ”Gula Febern” …men framför allt kolla in andra fina bilar och bli inspirerad den åttonde juni strax söder om Stockholm. Förstod jag det rätt skulle klubben representeras på plats också? Tar nog med ett brorsbarn, det fanns en del kul aktiviteter och höll inte på så länge.
Men det vore ju jättekul om vi blev ett gäng SAABnördar på plats. :thumbup:
Kolla in hemsidan, anmälan senast 15 maj, all info finns på http://www.retrorun.se/
Hej,
Är också anmäld dit, det vore som sagt kul om vi blev ytterligare några stycken från Saabklubben. Är det någon mer som är anmäld eller som ska anmäla sig?
Träffen med länk finns förresten redan på ”Träfflistan” här på forumet.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem