HJÄLP!
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2015-06-20 22:01 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / HJÄLP!
Har haft inbrott i min Saab v4 från 1979 års modell.
Den som försökt tjuvstarta bilen har tryckt in en halv sax där nyckeln vrids om (tändlås?) så får inte i startnyckeln längre. Är det NÅGON vänlig själ som vet vad jag behöver köpa för att lösa detta, jag personligen är inte så bra med reservdelar, så skulle uppskatta om någon kanske kunde hänvisa mig till vad och vart jag kan vända mig!?
Hoppas verkligen på svar, och ha en fortsatt fin (regnigt i dubbel bemärkelse här) midsommarhelg!
Mvh,
David
Hej David
Alltid lika trist med ”människor” som inte ser skillnad på ditt och mitt. Vad du behöver är ett nytt tändningslås. Finns ett på Tradera, sista dag 1 juli. Kolla även Bildelsbasen, sök under tändlås. Därutöver är Verkstadshandboken bra att ha en sådan här gång. Jag hade gärna kopierat aktuella sidor från min bok, men scannern är inne för reparation.
Lycka till
Pelle i Härnösand
Pelle i Härnösand
Dessa sidor kan nog vara till hjälp.
/B
bengt@akesson-motorsport.se
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem