Hjälp! Reservdel till mekanisk bränslepump
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2017-06-08 17:06 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Hjälp! Reservdel till mekanisk bränslepump
Jag köpte en ny bränslepump till min saab 900 i -88. På änden av pumpen sitter en fjäder som går in i motorn och sitter mot en liten metallstav. Mellan dessa två sitter det en liten plastbit som passar ihop dom två delarna. Men när jag byte den så var den lilla biten sönder. Är det någon som vet om man kan få tag på en sådan eller om någon har en reservdelsbil som kan köpa delen ifrån?
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem