HSP1550 5 X 15 ALLOY WHEELS

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 HSP1550 5 X 15 ALLOY WHEELS

• Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2008-04-05 05:53 av .
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    gmc
    Deltagare

There have been a number of threads about the alloy wheels for the 95/96, I receved this email. Not much difference in price from what second hand ronals are fetching in Sweden at the moment.

[color:#3333FF]COMPOMOTIVE NEWS

ON BEHALF OF THE FORMER ‘HIGHGATE SAAB PARTS’ WE ARE LOOKING TO CAST A LIMITED RUN OF HSP1550 5 X 15 WHEELS DESIGNED TO SUIT THE SAAB 95 / 96 (1962>1979) 2 STROKE V4[/color]

[color:#3333FF]WHEELS CAN BE ORDERED DIRECTLY WITH OURSELVES & THE NET PRICE OF WILL BE £ 185.00 GBP EACH INCLUDING CAPS.

PRICES ARE SUBJECT TO CARRIAGE & 17.5% VAT IF YOU ARE LOCATED IN THE U.K. OR DO NOT HAVE A VAT NUMBER.

IF WE RECEIVE CONFIRM ORDERS FOR 40 WHEELS BY THE END OF MARCH 08 THESE WHEELS SHOULD BE READY FOR DESPATCH LATE APRIL / EARLY MAY 08

PLEASE CONTACT US SHOULD YOU REQUIRE FURTHER INFORMATION

Components Automotives 73 Limited
    4/6 Wulfrun Industrial Estate
    Wolverhampton
    West Midlands
    WV10 6HG
    sales@comp.co.uk[/color]

ivers
    Deltagare

Hei,

Har virkelig ingen av dere bestilt slike fleger?
    Jeg snakket med dem idag og de sa de trengte 40 bestillinger før de startet produksjon.. og at de ikke hadde andre bekreftede før meg- altså vi trenger 36 felger til i bestilling.
    Fortsatt ingen interessert?

”RE: Att; Stephanie‏
    From: COMPOMOTIVE WHEELS (sales@comp.co.uk)
    Sent: Tuesday, March 25, 2008 4:38:21 PM
    Reply-to: sales@comp.co.uk
    To:

Security scan upon download
    ~WRD000.jpg (0.8 KB)
    Yes as soon as we have 40 confirmed orders that are paid for we will cast.

As soon as we have 36 more orders we will then ask you for payment

We will keep you informed

Best regards

Stephanie”

emul
    Moderator

Med dagens pund (12.070 per 25 mars) knappt 9000 för en hel uppsättning..

Jag vill inte vara fattig student längre.

ivers
    Deltagare

så ingen er interessert i slike felger`?

Per-Erik
    Deltagare

intresse finns väl, men som alltid vill man inte betala… Jag har löst mitt behov genom spacers istället, och det blir lite billigare, men inte jätte – hade jag vetat om dessa innan hade jag kanske köpt, men inte nu.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng