Infotainment till 9-3 Linear 2004

Forum Modellspecifika forum NG9-3 Infotainment till 9-3 Linear 2004

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2017-04-02 20:28.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare

herrnilsson
    Deltagare

Hej!

Nyligen köpt min första bil, en 9-3:a från 04 för att följa familjetraditionen och håller på att dra igång en rad olika projekt. Har Linear versionen av 9-3an och fick tanken att man kanske skulle kunna sätta in en Infotainment display(se länk) som man finner i aero-versionen i bilen. Snackade med en på min lokala Saab-verkstad och han trodde det skulle gå, men var tveksam. Därför jag frågar er experter; Är det möjligt att få en Infotainment display att fungera på i min bil? Ifall ja, vad krävs för att det ska funka(antar Tech2)?

Är självklart ingen necessitet, men har tänkt använda bilen i bra många år så då kan man ju passa på och göra den så trevlig som möjligt!
    http://webshop.saabparts.com/9-3-gen2/elsystem-440/kontrollpanel-infotainment

Tacksam för svar!

/Alex

• Detta ämne redigerades 4 månader, 1 vecka sedan av .
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng