Insprut
- Detta ämne har 5 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2013-09-06 17:38 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Insprut
Någon här som monterat modernt insprut på V4 ? Vad krävs det för givare kam,vevaxel, lufttemp mm. Och hur monterat dessa ? Finns ett spjällhus hos Jenvey som passar på std insug http://www.jenvey.co.uk/home/twin-throttle-bodies/twin-bodies-dcnf-style
Om jag minns rätt finns det en här på forumet som monterat Opelinsprut (ödets ironi..?) på V4 med gott resultat.
96 V4 1975 ”Bollen”
http://forum.saabklubben.nu/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=150443&page=1 så var det helt rätt Janne
I have
xp racing flyweel and disc with a DTA fast 40 ECU


Email me if you need any ideas!
thanks
Rob
http://www.saab-v4.co.uk/speedball/topic.asp?topic_id=3759&whichpage=3
more here
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem