Insugs fråga 99

Forum / Övrigt / SSR / Insugs fråga 99

  • Författare
    Inlägg
    • februari 9, 2016 kl. 20:05 #385551

      Jag sneglar på ett insug från Engelska triumph som verkar vara bolt on på 99an, men eftersom motorn sitter monterad åt andra hållet i en saab så hamnar den högsta punkten mot fördelaren istället som vid kamdrivningen ner den sitter monterad med bakhjulsdrift. Dett borde innebära att insuget kommer vinkla förgasarna fel?

      vågar jag satsa på ett sådant insug, går det att justera sig förbi detta med flottörnivå etc?

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.