Intressekoll Pearlwhite 9000 turbo -85
- Detta ämne är tomt.
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Bilar, säljes / Intressekoll Pearlwhite 9000 turbo -85
Har en rätt risig 9000 T16 -85 stående som jag funderar på att avyttra. Har ägt bilen sen 2009 och den var tänkt som ett projekt men tiden har inte räckt till och jobbet har aldrig startat.
Bilen har utbytt drivlina och har automatlåda. Karossen är rostig. Den har inte varit startad på flera år.
Lite information och gamla bilder finns här:
http://forum.saabturboclub.com/showthread.php/76301-Hj%C3%A4lp-tyda-chassikod-9000-85-quot-pearlwhite-quot-*nu-med-bilder*
Bilen finns strax utanför Trollhättan.
Skriv PM eller smsa på 0709-911840 vid intresse. Alla bud beaktas.
Mvh
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem